Skoči na vsebino

NOVICA

Odpovedi križarjenj s strani podjetja Aeromar d.o.o. iz Portoroža

Tržni inšpektorat RS je v zadnjem tednu prejel več prijav potrošnikov, katerim je podjetje Aeromar d.o.o. iz Portoroža tik pred odhodom odpovedalo že vplačana križarjenja. Potrošniki so še bolj kot nad samim dejstvom, da so bila potovanja odpovedana, razočarani nad tem, da so ladje dejansko odplule, njim pa je podjetje odpovedalo potovanje, ker naj po navedbah potrošnikov njihovih vplačil ne bi posredovalo ladjarjem.

 

Tržni inšpektorat RS je nemudoma pristopil k nadzoru iz svoje pristojnosti. Zaradi zbiranja dokazil je trenutno še preuranjeno, da bi lahko podali kakršnekoli zaključke, vendar pa potrošnikom v izogib morebitnim nadaljnjim težavam predlagamo, da ne sprejemajo vračil vplačil v obliki dobropisov, temveč zgolj v denarju (podjetje je tudi v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) v primeru odstopa od pogodbe s strani podjetja dolžno vrniti potrošniku ves vplačani znesek).

 

O naših ugotovitvah bomo javnost seznanili preko naše spletne strani.