Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

NOVICA

Tržni inšpektorat RS opozarja na sporno spletno stran

Na internetu je mogoče najti veliko spletnih strani, preko katerih se prodajajo različni čudežni izdelki, že na prvi pogled pa po navadi te spletne strani vzbudijo dvom v resničnost navedb ponudnika. Ena od takšnih spletnih strani je tudi https://reliteplus.com/3/?src=sn&ad=29, preko katere se prodaja izdelek RE-lite PLUS. S pomočjo slednjega ponudnik obljublja izgubo teže in popolno postavo brez lakote, odrekanja in napornih vadb ter na povsem naraven način. Ko bi le bilo tako enostavno, kajne?

 

Oglase za navedeno spletno stran je mogoče sicer zaslediti na različnih slovenskih spletnih portalih, npr. https://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/clanek/maja-je-shujsala-29-kg-in-sokirala-znanstvenike-116132,

https://siol.net/trendi/moda-in-lepota/dr-oz-razkriva-hujsajte-med-spanjem-z-najmocnejsim-izdelkom-484816, vendar to še ne pomeni, da so navedbe v oglasu resnične in ima izdelek dejansko takšne lastnosti.  

 

Tržni inšpektorat RS nakup preko spletne strani https://reliteplus.com/3/?src=sn&ad=29 vsekakor odsvetuje, da gre za spletno stran, ki ni zaupanja vredna, pa kaže tudi sledeče:

- na spletni strani niso navedeni nikakršni podatki o ponudniku,

- ponudnik izdelek ponuja z visokim popustom, s čimer želi potrošnike prepričati v hiter nakup,

- akcijska ponudba naj bi bila časovno omejena na 20 minut, vendar se odštevalni števec ob ponovnem obisku strani resetira oziroma začne odštevati znova,

- na straneh so objavljeni komentarji zadovoljnih kupcev, pri čemer njihove verodostojnosti ni mogoče preveriti, glede na to, da se enake fotografije zadovoljnih kupcev pojavljajo tudi na drugih spletnih straneh v tujih jezikih (npr. https://reliteplus.com/hr/?src=24s&ad=ma), pa kaže na to, da so izmišljeni tako komentarji kot predstavljene osebe.

 

Ponudnik sicer uporablja še druge načine, s katerimi skuša potrošnike prepričati v (hiter) nakup, npr. garancija na zadovoljstvo, objavljanje podatkov o majhni zalogi izdelka, o kupcih, ki so pravkar kupili izdelek, ipd.